We zagen het al langer in de branche: storingsdienst rijden is voor veel monteurs geen favoriet. Na een lange dag werken ook nog ‘s avonds en in het weekend paraat staan… ze zijn dan eigenlijk liever vrij.
Terwijl het wel superbelangrijk is dat bewoners altijd snel en goed geholpen worden bij een storing of calamiteit. Onze service monteurs houden van de uitdaging en de variatie die noodgevallen met zich meebrengen. Geen enkele storing is hetzelfde, en dat houdt zijn werk dynamisch en boeiend. Bovendien geeft het hen een gevoel van voldoening om te weten dat hun inzet direct impact heeft.
Klink dit als iets voor jou? We zijn altijd opzoek naar nieuwe servicehelden. Bekijk onze vacatures of neem contact met ons op.
Gelukkig zijn er ook monteurs die zo’n storingsdienst juist fantastisch vinden. De dynamiek, de onvoorspelbaarheid, problemen oplossen, bijzondere dingen meemaken, er is voor deze servicehelden juist niks mooiers dan dat.
Bij een storing wil je voor bewoners zo snel mogelijk hulp, dat spreekt voor zich. Maar een écht fijne ervaring met een storingsdienst ontstaat pas als er ook heel goed wordt gecommuniceerd voor, tijdens en na een melding. En als er een goed gehumeurde serviceheld op de stoep staat die meteen de schoenen uitdoet en zegt: ‘Ik ga u helpen’.
Met ons team overtreffen wij graag de verwachtingen van onze klanten en bewoners en zijn we extra attent. Daar worden we namelijk zelf ook heel blij van. We weten: meer woongeluk bij bewoners = meer werkgeluk bij onze opdrachtgevers = meer werkgeluk bij ons. En andersom!
We zijn de eerste en enige landelijke 24/7 storingsdienst met alle disciplines onder één dak: water, warmte, elektra en bouwkunde.
De eerste zijn betekent: pionieren, uitproberen, vallen en weer opstaan. Dat past bij ons, dat avontuur. Storingen rijden is immers óók een avontuur: het is ad hoc en dynamisch, geen melding is hetzelfde. Op onze eigen wijze zoeken we in de sterke groei die we doormaken voortdurend naar hoe dingen slimmer en beter kunnen. Samen mét onze opdrachtgevers en servicehelden natuurlijk!
Als specialist in storingen en calamiteiten zijn we heel transparant in wat we wel en niet doen. Via ons realtimeplatform hebben onze opdrachtgevers bovendien 24/7 inzicht in waar we zijn en wat we oplossen en veilig stellen.
We werken met heldere, vaste tarieven. Of het nu gaat over het opnemen van de telefoon of het uitvoeren van een reparatie. Of we nu binnen 10 minuten een deur openmaken of anderhalf uur bezig zijn met een lekkage. Van meldkamer tot serviceheld, we rekenen één bedrag. Zo weet iedereen altijd waar hij aan toe is.
Áltijd snel hulp bieden bij een storing of calamiteit, er voor de mensen zíjn, daar staan we voor. Zodat bewoners zich gehoord en gezien voelen, niet in de kou zitten en weten dat een situatie weer veilig is.
We zijn toegankelijk en hebben korte lijnen. Vertrouwen in elkaar en onze opdrachtgevers is voor ons de norm. Dat is de basis voor fijne samenwerking, positieve energie en het continu verhogen van onze klant-en bewonerstevredenheid.
Bekijk onze vacatures of jouw ideale job er bij zit. Heb je nog vragen? Neem contact met ons op want wij helpen jou graag